Dlaczego w Twoim sklepie powinny znaleźć się raty i odroczona płatność dla firm?

Prowadząc sprzedaż w modelu B2B warto zaproponować swoim klientom rozwiązania, które sprawią, że oferta stanie się dla nich jeszcze bardziej atrakcyjna. Przykładem mogą być raty dla biznesu, czy odroczona płatność. Na czym polegają te metody płatności? Dlaczego warto je wdrożyć do swojego sklepu? Odpowiadamy.

Na czym polegają raty dla biznesu?

Wspomniane we wstępie raty dla biznesu to oferowana w modelu B2B sprzedaż ratalna produktów polegająca na rozłożeniu płatności na kilka lub nawet kilkadziesiąt miesięcznych rat. Co istotne, wdrażając ją do swojego sklepu sprzedawca nie musi czekać na spłatę należności przez swoich klientów, ponieważ otrzymuje środki od razu, a przelewa je dostawca finansowania. W tym miejscu należy podkreślić, że finansujący, czyli dostawca usługi przejmuje nie tylko obsługę płatności, ale również ryzyko braku spłaty rat przez kupującego. Uruchomienie rat dla firm jest bardzo proste, ponieważ model płatności zostaje zintegrowany ze stroną sprzedawcy, a implementacja może przebiegać na różne sposoby.

Odroczona płatność dla firm – na czym to polega?

Innym rozwiązaniem, które warto wdrożyć sprzedając w modelu B2B jest odroczona płatność dla firm. Kup teraz, zapłać później (z ang. Buy Now, Pay Later) to model płatności, który w praktyce polega bowiem na tym, że kupujący dokonuje zakupów, za które może zapłacić nawet do 60 dni później. Sprzedawca natomiast tak samo, jak w przypadku rat dla firm otrzymuje zapłatę od razu, dzięki czemu bez żadnej zwłoki może zacząć realizować złożone zamówienie. W tym przypadku zapłaty również dokonuje podmiot oferujący finansowania, na rzecz którego potem kupujący spłaca swoją należność.

Dlaczego warto wdrożyć do swojego sklepu raty dla firm i odroczoną płatność?

Co przemawia za tym, by sprzedając w modelu B2B wdrożyć do swojego sklepu raty dla firm oraz odroczoną płatność? Otóż, przemawiają za tym liczne korzyści tego typu rozwiązań. Wśród zalet należy bowiem wymienić między innymi:

  • możliwość zwiększenia sprzedaży, co wynika z faktu, że klienci, którzy mogą skorzystać z odroczonej bądź ratalnej płatności nie tylko chętniej kupują w danym miejscu, ale nabywają również więcej dóbr;
  • większą ilość powracających klientów, ponieważ atrakcyjna oferta sprawia, że kupujący zdecydowanie chętniej korzystają z niej ponownie;
  • brak ryzyka, ponieważ zarówno obsługę płatności, jak i ryzyko braku zapłaty przejmuje dostawca finansowania;
  • wysoki limit płatności, który może wynieść nawet do 100 tys. złotych i jest odnawialny;
  • prosty i szybki proces przyznawania finansowania, ponieważ decyzja jest wydawana zazwyczaj w ciągu kilku minut, a wszystkie formalności załatwiane są online;
  • różne możliwości wdrożenia nowych modeli płatności do sklepu oferującego sprzedaż B2B.

Podsumowując należy stwierdzić, że zarówno raty dla firm, jak i odroczona płatność to rozwiązania, które warto wdrożyć prowadząc sprzedaż w modelu B2B. Istotne staje się zatem znalezienie odpowiedniego dostawcy finansowania, co sprawia, że warto zapoznać się z ofertą dostępną pod linkiem: https://pragmago.tech/.